loading...
سایت هواشناسی تهران
احمد بازدید : 247 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (1)

هواشناسی تهران 12 اسفند 92

وضعیت آب و هوای استان "تهران" کمی ابری گاهی وزش باد و شهر تهران، صاف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 15 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 5 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر9 درجه بالای صفر است و همچنین هوای تهران همچنان در شرایط ناسالم برای اغشار آسیب پذیر قرار دارد.

احمد بازدید : 356 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پنج‌شنبه شب تهران بارانی خواهد شد.

امین‌حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: از بعدازظهر فردا و طی ‌پنج‌شنبه، در شمال غرب و غرب بارش باران با وزش باد آغاز خواهد شد و در ارتفاعات نیز در این مناطق بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: پنج‌شنبه با شدت کمتری در سواحل غربی خزر و دامنه‌های البرز شاهد بارش برف خواهیم بود و در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه، لرستان و همدان از بعدازظهر چارشنبه و تا صبح پنج‌شنبه به شکل متناوب بارش باران خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که از اواخر چهارشنبه سامانه بارشی وارد کشور می‌شود که بارش‌ها را به دنبال خواهد داشت، بیان کرد: پنج‌شنبه و جمعه با شدت کم‌تری بارش باران در استان‌های مذکور از جمله کرمانشاه، زنجان، مرکزی ، قزوین، قم، گیلان و تهران وجود خواهد داشت.

نقشینه در خصوص هوای پایتخت عنوان کرد: پنج‌شنبه و جمعه تهران بارش باران خواهد داشت به این شکل که از اواخر وقت پنج‌شنبه بارش پراکنده آغاز خواهد شد و از شنبه بارش‌ها در شرق و شمال‌شرق کشور پیش‌بینی شده و سپس اواخر شنبه هفته آینده از شرق کشور سامانه بارشی خارج خواه دشد.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که بارش‌ها از چهارشنبه بعدازظهر در استان کرمانشاه آغاز می‌شود کاهش دما در این استان وجود خواهد داشت به این شکل دمای هوا به صفر درجه و فردا شب به دو درجه زیرصفر و جمعه شب نیز به صفر درجه خواهد شد و برای تهران باید بگویم جمعه صبح کمینه ۸ درجه می‌شود.
احمد بازدید : 292 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 هواشناسی تهران X بیشینه دمای تهران X کمینه دمای تهران X سازمان هواشناسی

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی روز چهارشنبه 18 دی 1392 در تهران برف خواهد بارید/بیشینه دما 4 و کمینه دما -1 خواهد بود

احمد بازدید : 198 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

سایت هواشناسی تهران X پيش بيني هوای تهران X هواشناسي تهران

آب و هوای شهرستانهای تابعه استان تهران بروز شده در سه شنبه 17 دی 1392

هواشناسی فیروز کوه,

هواشناسی لواسان,

هواشناسی ورامین ,

هواشناسی تهران,نيمه ابري در ارتفاعات بارش برف بتدریج کاهش ابر

هواشناسی چیتگر,نيمه ابري در اواخروقت کاهش ابر همراه با بارش پراکنده

هواشناسی آبعلی,نيمه ابري تا ابري همراه با بارش برف

هواشناسی دماوند,نيمه ابري تا ابري همراه با بارش برف

هواشناسی دوشان تپه,نيمه ابري تا ابري همراه با بارش برف

هواشناسی ژئو فیزیک,نيمه ابري تا ابري و غبارآلود

هواشناسی شمیرانات,نيمه ابري در ارتفاعات بارش برف در اواخروقت کاهش ابر

هواشناسی شهریار,نيمه ابري تا ابري و غبارآلود

هواشناسی فرودگاه امام خمینی :نيمه ابري تا ابري و غبارآلود

احمد بازدید : 217 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

X هواشناسي تهران X سایت هواشناسي تهران

هر چند که فردا یکشنبه نسبت به روز جاری آلودگی هوا در تهران افزایش می یابد، اما وضعیت آن در حد هشدار و اضطرار نخواهد بود.

وی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد به دنبال ورود یک جبهه هوای سرد از جنوب غربی کشور، طی روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته شاهد بارش برف در مناطق مختلف شهر تهران خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به کمینه و پیشینه دمای هوای تهران، تصریح کرد: هوای تهران طی روز جاری در زمان کمینه آن منفی دو درجه و پیشینه آن چهار درجه بالای صفر خواهد بود و روز یکشنبه نیز دمای هوای تهران بین منفی سه و پنج درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود.

هوای سرد در حالی به تدریج بر استان های کشور حاکم می شود که با کاهش دمای هوا مصرف گاز نیز در کشور افزایش نگران کننده ای خواهد داشت و پایداری جریان گاز در خانه شهروندان و اماکن عمومی نیازمند صرفه جویی های بیشتری است.

احمد بازدید : 175 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

X هواشناسی تهران X پيش بيني هواي تهران در هفته آينده X هواشناسی استان تهران

وضع هوای فعلی تهران 12 دی 92 کمي ابري تا نيمه ابري درپاره ای نقاط غبارصبحگاهي خواهد بود دمای هوا درشب منفی 1 درجه و در روز به بالای 6  درجه سانتیگراد خواهد رسید

احمد بازدید : 199 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

 هوای تهران امروز X هوای تهران فردا X سازمان هواشناسی

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از آلودگی هوا در روزهای شنبه و یکشنبه (امروز و فردا) برای گروه های حساس مانند سالمندان و کودکان در تهران خبر داد.

"احد وظیفه"، مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در گفت وگو با تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: سامانه بارشی از شرق کشور در حال عبور است به نوعی که گذر این سامانه باعث می شود که جوی پایدار و سکون نسبی را شاهد باشیم که برای تهران و کلانشهرها این اتفاق ها از امروز رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه جو پایدار و افزایش غلظت آلاینده ها مانند 10 روز گذشته نیست، ادامه داد: با وجود اینکه تهران دارای تعداد زیادی خودرو، تراکم جمعیت و وضعیت جغرافیایی خاص است، بنابراین هر زمان جو پایدار و سکون نسبی داشته باشیم، شاهد افزایش آلاینده ها خواهیم بود، ولی این امر مانند 10 روز گذشته نیست.

احمد بازدید : 201 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

X هواشناسی ایران X هواشناسی تهران X هواشناسی نهران X سردترین هوا تهران

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه تهران امشب سردترین شب سال را از ابتدای پاییز تجربه خواهد کرد، گفت: تا اواسط هفته آینده برای این کلانشهر بارندگی پیش بینی نمی شود.

محمد اصغری در گفت وگو با فارس با بیان اینکه طی روز جاری استان های واقع در نیمه شرقی کشور بارش برف و باران را تجربه خواهند کرد، اظهار داشت: بر همین اساس پیش بینی می شود که طی 24 ساعت آینده استان های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان ها و سواحل شمالی کشور شاهد بارش برف و باران باشند.

کارشناس هواشناسی افزود: البته باید توجه داشت که شدت بارش ها در مناطق مزبور همانند نیمه غربی کشور نیست و ضعیف تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه سامانه بارش زا جمعه از کشور خارج می شود، ابراز داشت: بر همین اساس برای شنبه هفته پیش رو برای اکثر نقاط کشور جو نسبتا آرامی را پیش بینی می کنیم.

اصغری در ادامه یادآور شد: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز یکشنبه هفته پیش رو برای شهرهایی مانند تهران، اراک، تبریز و ارومیه آسمانی غبارآلود پیش بینی می شود.

احمد بازدید : 241 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

X پيش بيني هواي تهران در هفته آينده X هواشناسی استان تهران X اخبار هواشناسی تهران

وضع هوای تهران 12 دی 92  صاف تا قسمتي ابري درپاره ای نقاط مه صبحگاهي  دمای هوا درشب منفی 3 درجه و در روز به بالای 5 درجه سانتیگراد خواهد رسید

احمد بازدید : 196 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

 محمد اصغری X هواشناسی تهران X اخبار هواشناسی X تهران هواشناسی

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان اینکه طی روز جاری استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور بارش برف و باران را تجربه خواهند کرد، اظهار داشت: بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود که طی 24 ساعت آینده استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان‌ها و سواحل شمالی کشور شاهد بارش برف و باران باشند.

کارشناس هواشناسی افزود: البته باید توجه داشت که شدت بارش‌ها در مناطق مزبور همانند نیمه غربی کشور نیست و ضعیف‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه سامانه بارش‌زا جمعه از کشور خارج می‌شود، ابراز داشت: بر همین اساس برای شنبه هفته پیش‌رو برای اکثر نقاط کشور جو نسبتا آرامی را پیش‌بینی می‌کنیم.

اصغری در ادامه یادآور شد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز یکشنبه هفته پیش‌رو برای شهرهایی مانند تهران، اراک، تبریز و ارومیه آسمانی غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی همچنین از ورود موج جدید سرما در ساعات پایانی روز یکشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: این موج بیشتر نیمه جنوبی کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی درباره بارش باران در پایتخت اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که تا اواسط هفته آینده آسمان این کلانشهر بارشی را تجربه نکند، البته بر اساس ورود سامانه بارشی باران در اواسط هفته آینده در پایتخت دور از انتظار نخواهد بود.

اصغری همچنین درباره تغییرات دمایی یادآور شد: سردی هوا طی روزهای آینده در کشور تدوام خواهد داشت، به طوری‌که اگر نقشه کشور را به سه قسمت عمودی تقسیم کنیم می‌توان گفت که مناطق واقع در یک سوم غربی کشور شب گذشته سردترین شب سال را از ابتدای پاییز تجربه کردند و بر همین اساس امشب و فردا شب به ترتیب مناطق واقع در یک سوم نیمه مرکزی (از جمله تهران) و یک سوم نیمه شرقی کشور این سرما را تجربه خواهند کرد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
هواشناسی پنج روز آینده,هواشناسی تهران,هواشناسی مشهد,هواشناسی اصفهان,تصاویر ماهواره هواشناسی ایران,پیش بینی وضع هوا,سايت هواشناسي,دمای هوای شهر های ایران,سایت هواشناسی تهران,پیش بینی وضع هوا در روزهای آینده,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 557
  • بازدید کلی : 75,825
  • کدهای اختصاصی